کنفرانس بین المللی هم افزایی نوابغ جهان‌ در 21 مردادماه 1401 برگزار میشود

Untitled-2الا-[Recovered]

کنفرانس بین المللی هم افزایی نوابغ جهان‌ در 21 مردادماه 1401 برگزار میشود.

به گزارش همراه پرس کنفرانس بین المللی هم افزایی نوابغ جهان‌ توسط موسسه دبی للمستقبل برگزار میشود و میزبان اساتید و دانشجویان و علاقه مندان به فضای اکوسیستم استارتاپی میباشد.

بزرگترین هماوردگاه بین المللی اساتید و دانشجویان به زودی به صورت آنلاین برگزار میشود و علاقه مندان میتوانند تا حداکثر 10 مردادماه 1401 جهت ثبت نام در این کنفرانس بین المللی اقدام کنند.

هم آفرینان شامل فدراسیون بین المللی مخترعان و مبتکران (IFIA)، اتحادیه بین المللی روسای دانشگاه ها (IAUP)، انجمن فرهنگی بین المللی اتحادیه اروپا (EUNIC)، سازمان اسلامی آموزش علم و فرهنگ (ICESCO) و… میباشند و سخنرانان این کنفرانس از اعضای حامی ملی و بین المللی میباشند از جمله سرکارخانم دکتر باربارا گروسه، ریاست فرهنگی اتحادیه اروپا در ایران (EUNIC) و معاون شان خانم دکتر بیرگیت گشیر و … میباشند.

به نقل از دبیرخانه سامانه طرح اقدام جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی، صرفا افراد با تهیه بلیط میتوانند سرتیفکیت دریافت کنند و از خدمات حمایتی برخوردار بشوند.

ثبت نام کنفرانس هم اکنون آغاز شده و افراد میتوانند بسته به انتخاب خود بلیط ملی و یا بین المللی تهیه کنند. بلیط شرکت در پنل بین المللی به این صورت میباشد که افراد ضمن شرکت در کنفرانس و دریافت سرتیفیکیت بین المللی و خدمات حمایتی و بورسیه نیز دریافت میکنند و افرادی که بلیط شرکت در پنل ملی را تهیه میکنند سرتیفیکیت ملی و از تسهیلات فوق العاده بسته جهشی_حمایتی (جذب سرمایه و کاربر داخلی و خارجی) که جمهوری اسلامی با استفاده از امکانات این کنفرانس جهانی فراهم آورده بهره مند می شود. دریافت میکنند.

در این پروژه ملی، هزار استارتاپ با اولویت ثبت نام، بدون قید موضوع و مکان، سرتیفیکیت معتبر یکی از هزار استارتاپ ارزشمند گام دوم انقلاب اسلامی را دریافت و فهرست مشخصات آن‌ها به عنوان هزار استارتاپ مستعد یونیکورن شدن (ارزش تجاری بالای ۱ میلیارد دلار) در قرن ۱۵ هجری قمری – شمسی در رسانه‌ها اعلام می‌شود که این اقدام در جذب سرمایه و کاربر داخلی توسط استارتاپ‌های حائز این افتخار، نقش به‌سزایی دارد.

همچنین استارتاپ‌ها می‌توانند طبق ضوابط، از درجه بین‌المللی پروژه بهره‌مند شوند که در این صورت، علاوه بر مزایای فوق الذکر، سرتیفیکیت آن‌ها با کیوآرکد ICESCO (سازمان اسلامی آموزش علم و فرهنگ)، EUNIC (انجمن بین‌المللی فرهنگی اتحادیه اروپا)، IFIA (فدراسیون بین‌المللی مخترعان) و IAUP (اتحادیه بین‌المللی روسای دانشگاه‌ها) صادر می‌شود و از این لحاظ در برخورداری از مزایای متعدد و متنوع خارجی اعم از جذب سرمایه و کاربر در آن سطح بسیار حائز اهمیت است.

مزایای ثبت نام جهت استفاده از سهمیه بسته ملی جهشی حمایتی استارتاپ ها:

دریافت سرتیفیکیت معتبر یکی از هزار استارتاپ ارزشمند گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان استارتاپ مستعد یونیکورن شدن (ارزش تجاری بالای ۱ میلیارد دلار) در قرن ۱۵ هجری قمری – شمسی با کیوآرکد قابل استعلام که  مشخصات این استارتاپ ها در رسانه‌ های پرمخاطب مکتوب و تصویری اعلام می‌شود و این اقدام در جذب سرمایه و کاربر داخلی توسط استارتاپ‌های حائز سرتیفیکیت ملی و نیز جذب سرمایه و کاربر خارجی توسط استارتاپ های حائز سرتیفیکیت بین المللی نقش به‌سزایی دارد.

همراه پرس حامی رسانه ای کنفرانس بین المللی هم افزایی نوابغ جهان‌

همراه پرس طبق وظیفه خود مبنی بر حمایت رسانه ای با هدف فرهنگ سازی و اطلاع رسانی رویداد های استارتاپی و کارآفرینی، حامی رسانه ای کنفرانس بین المللی هم افزایی نوابغ جهان‌ میباشد و کاربران رسانه خبری همراه پرس با استفاده از کد تخفیف 1401 میتوانند از 50 درصد تخفیف ثبت نام در پنل بین المللی استفاده کنند.

برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر رویداد کلیک کنید:

https://evnd.co/zl2Xr

خبرنامه دنیای تراشه

با عضو شدن در خبرنامه چیپست، به ما اجازه می دهید تا در هنگام رویدادهای مهم، به سرعت شما را در جریان بگذاریم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.