بهترین بازی های جنگی کامپیوتر که باید تجربه کنید

war games header

بهترین بازی های جنگی کامپیوتر که باید تجربه کنید

انتخاب بهترین بازی جنگی کامپیوتر کار بسیار دشواری است چرا که اغلب بازی های جنگی در طول تاریخ بازی های کامیپوتری از بازی های پرطرفدار به شمار می‌آیند و کمتر بازی جنگی و وجود دارد که نتوانسته باشد نظر کاربران را جلب کند. در انتخاب بهترین بازی های جنگی کامپیوتر، باید به مواردی مختلفی توجه کرد به عنوان مقال روان بودن بازی، گیم پلی قوی، جلوه‌های صوتی و بصری، گرافیک بازی، امکان بازی چندنفره و آنلاین، طراحی منحصربه‌فرد و همچنین داستانی که بازی دارد از جمله عواملی هستند که بر اساس آن‌ها می‌توانیم بازی جنگی عالی را از بازی جنگی خوب و متوسط متمایز کنیم.

بهترین بازی های جنگی

بازی جنگی کامپیوتر Call of Duty: World at War

بازی جنگی Call of Duty: World at War تا به حال در پنج نسخه عرضه شده است که نشان از محبوبیت بالای بازی Call of Duty: World at War در بین کاربران دارد. اولین سری این بازی در سال ۲۰۰۸ توسط Treyarch توسعه و توسط شرکت Activision. به بازار عرضه شد. فضای بازی Call of Duty: World at War در زمان جنگ جهانی دوم در جبهه‌ی شرقی، جایی در نزدیکی اقیانوس آرام است. بازی Call of Duty: World at War از نظر گرافیکی در سطح بالایی قرار دارد و تمام جنگ‌هایی که در طول جنگ جهانی دوم بین کشور های آلمان، امریکا، ژاپن و اتحاد جماهیر شوروی رخ داده‌اند در بازی بازسازی‌شده‌اند و از این حیث منحصربه‌فرد است. شما در بازی Call of Duty: World at War در نقش یک سرباز قرار می‌گیرید و در جنگ های تاریخ‌ساز شرکت می‌کنید این که سرباز کدام کشور باشید یک انتخاب خودتان است. این نسخه از بازی Call of Duty: World at War به دلیل دارا بودن شبیه‌سازی پیشرفته‌تر موقعیت‌ها، جنگیدن در فضای باز و تنوع در نوع مبارزه متمایز از سایر نسخه‌های پیشین است. بازی Call of Duty: World at War اکشن بالایی دارد و اگر شما هم از طرفداران بازی جنگی کامپیوتری آمریکایی هستید، بازی بهترین انتخاب برای شماست.

بازی جنگی کامپیوتر XCOM: UFO Defense

بازی جنگی کامپیوتر XCOM: UFO Defense یکی دیگر از بازی های جنگی محبوب در طول تاریخ است. اولین نسخه بازی در سال ۱۹۹۴ ایجاد و روانه بازار شد و با نام UFO: Enemy Unknown شناخته می‌شود سپس در سال ۲۰۱۲ توسط کمپانی های Mythos Games و MicroProse توسعه پیدا کرد و با نام XCOM: UFO Defense در بازار عرضه شد. بازی XCOM: UFO Defense در ابتدا تنها در آمریکای شمالی عرضه شد و یا اقبال گسترده مردم رو به رو شد. بازی XCOM: UFO Defense که در ابتدا توسط جولیان ادونت طراحی‌شده بود, با استفاده از تاکتیک‌های مبتنی بر نوبت, شبیه‌سازی مدیریت زمان واقعی را ترکیب می‌کند. شما در بازی XCOM: UFO Defense در نقش فرمانده x – com قرار دارید که یک سازمان شبه‌نظامی بین‌المللی است که از زمین محافظت می‌کند. شما به عنوان فرمانده موظف هستید تا فرماندهی و کنترل بازیکنان در مأموریت‌ها را مدیریت کنید. در مقیاس استراتژیک, شما تحقیق و توسعه فن‌آوری‌های جدید را هدایت می‌کنید, پایگاه‌های x – com را می‌سازید, و امور مالی و کارکنان سازمان را مدیریت می‌کند. علاوه بر این نقش مهم شما برخورد با حمله بشقاب‌پرنده‌هایی است که به زمین حمله می‌کنند.

x com ufo

بازی جنگی کامپیوتر Battlefield 1

بازی جنگی کامپیوتر Battlefield 1 یکی دیگر از بهترین بازی های جنگی کامپیوتر است. نسخه‌ی اولیه بازی در سال ۱۹۴۲ روانه بازار شد که تفاوت های فراوانی از لحاظ بصری و گرافیکی با نسخه جدید دارد. نسخه جدید در سال ۲۰۱۶ توسط کمپانی EA DICE توسعه داده شد و توسط کمپانی Electronic Arts به بازار عرضه شد. جدیدترین نسخه بازی Battlefield 1 در ۲۰ نوامبر ۲۰۱۸ منتشر شده است.

 

بازی Battlefield 1 به دلیل قابلیت بازی آنلاین چندنفره طرفداران زیادی دارد، این قابلیت در کنار جلوه‌های بصری و گرافیک بالا بازی Battlefield 1 را به یکی از بهترین بازی های جنگی تبدیل کرده‌اند. بخش‌ بازی Battlefield 1 قابلیت شرکت ۶۴ بازیکن در آن واحد را دارد که در نوع خود عدد قابل‌توجهی است. در بخش آنلاین بازی شما می وتانید از قابلیت های Deathmatch و Domination و Chaotic Conquest استفاده کنید. از بین حالت های موجود در بخش آنلاین حالت Chaotic Conquest جذاب نرین و پر طرفدارترین حالت بازی است چرا که شما می وتانید در این حالت حداکثر با ۴ بازیکن دیگر به صورت آنلاین یک خوجه تشکیل دهید و بر اساس نوع شخصیتی که برای خودتان انتخاب کرده‌اید از تجهیزات و قابلیت‌هایی که در اختیارتان است استفاده کنید. نقشه‌هایی که برای شروع جنگ در اختیار شما قرار می‌گیرند دارای مکان‌هایی قابل تخریب هستند که هیجان بازی را چند برابر می‌کند.

بتل فیلد1

بازی Mortal Shel

بازی جنگی کامپیوتر Mortal Shell یکی دیگر از عناوین پرطرفدار سبک جنگی در بین کاربران است و به دلیل سبک سوم شخصی که دارد در دسته‌ی بازی های مرتال شل نیز قرار می‌گیرد. بازی Mortal Shell توسط شرکت Cold Symmetry شناخته شده است و توسط کمپانی Playstack برای کامپیوتر منتشر شده است. داستان بازی Mortal Shell در فضایی می‌گذرد که در آن تمام ویژگی های دنیای انسانی از بین رفته‌اند و چیزی از جهان امروز باقی نمانده است، شما تنها انسان زنده در این دوران هستید و باید در مقابل دشمنان ایستادگی کنید. سبک بازی Mortal Shell درست مشابه اغلب فیلم‌هایی که در آن‌ها جهان در انحصار هوش مصنوعی و ربات‌ها قرار دارد. شما باید انسان‌هایی که در پناهگاه‌ها پنهان‌شده‌اند را پیدا کنید و آن‌ها را برای مبارزه با دشمنان تجهیز کنید. برای تجهیز باید از بقایای مبارزان گذشته استفاده کنید. یکی از ویژگی های خاص بازی Mortal Shell این است که شما می وتانید شخصیت‌های مختلفی که در بازی قرار دارند با کنترل کنید و با دسترسی و مرور خاطرات آن‌ها داستان مراحل بازی را تغییر دهید.

بازی  Beat Me

بازی جنگی کامپیوتر Beat Me یکی دیگر از بازی های پرطرفدار سبک جنگی است که توسط کمپانی Red Limb Studio تولید و در بازار عرضه شده است. بازی Beat Me دارای مراحل گوناگونی است و هر مرحله چالش های مخصوص به خود را دارد. شما تنها بازمانده در بازی Beat Me هستید و باید با تقویت توانایی های خودتان دشمنان را از بین ببرید.

beat me

بازی UAYEB

بازی جنگی کامپیوتر UAYEB در زمان تمدن مایا در جریان است. بازی توسط استودیو ICA Games توسعه داده‌شده است. بازی UAYEB به صورت اول شخص روایت می‌شود و محیط بازی نیز به صورت جهان آزاد است و فضایی به وسعت ۱۶ کیلومترمربع در اختیار شما قرار دارد که شما باید صنایع مصنوعی قوم مایا را پیدا کنید. داستان بازی UAYEB در چهار اپیزود روایت میشودو شما در نقش یک Uayeb باید برای بقا و زنده ماندن تلاش کنید.

uayeb

بازی جنگی کامپیوتر Call of Duty Black Ops

بازی جنگی کامپیوتر Call of Duty Black Ops یکی دیگر از محبوبت نرین بازی های تفنگی سبک اول شخص است که در سال ۲۰۱۰ توسط استودیو Treyarch ساخته‌شده و توسط کمپانی Activision در همان سال به بازار عرضه شده است. داستان بازی در زمان جنگ سرد و سال ۱۹۶۰ در جریان است و شما در نقش یکی از افراد گروه CIA وظیفه انجام Black Operation در پشت خط دشمن را دارید. بازی در کشور های مختلف قزاقستان، کوبا، هنگ‌کنگ، ویتنام، روسیه و لائوس در جریان است و از نظر محیطی بسیار متنوع است. در این نسخه بخش Zombies تیز وجود دارد شما می وتانید در این بخش به صورت آنلاین با پشتیبانی از ۴ نفر و یا ۲ نفر به صورت Co-op به انجام بازی بپردازید. برای استفاده از بخش Zombies باید حتماً اکانت قانونی خریداری کنید.

black ops

بازی Sniper Kills

بازی جنگی کامپیوتر Sniper Kills یکی دیگر از بازی های جنگی تفنگی است که شباهت بسیاری به بازی های تفنگی آمریکایی دارد. شما در بازی Sniper Kills در نقش پشتیبان تیم حمله قرار دارید و باید با استفاده از اسلحه‌ی دوربین دار تیم حمله را پوشش دهید.، شما نقش تعیین‌کننده‌ای در جریان بازی دارید و عملکرد ضعیف شما باعث نابودی کل تیم می‌شود.

بازی Homefront The Revolution

بازی جنگی کامپیوتر Homefront The Revolution یکی دیگر از بازی های معروف سبک جنگی برای pc است. بازی Homefront The Revolution در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۱۶ منتشر شده است و از همان ابتدای انتشار توجه طرفداران بازی تفنگی رایانه‌ای آمریکایی به خود جلب کرد. در بازی شما در نقش یک انقلابی آمریکایی قرار دارید که قرار است با رئیس خودتان ملاقات کنید، که چند روز قبل از ملاقات شما دشمنان که نیروهای کره شمالی هستند به گروه مقاومت حمله می‌کنند و افراد گروه را به جز رئیس بنجامین از بین می‌برند. بنجامین دستگیر می‌شود و برای رهایی افراد گروه مقاومت دور هم جمع می‌شوند و فکر می‌کنند که اتان جاسوس است و او را زندانی می‌کنند شما باید قابت کنید که جاسوس نیستید و برای آزادی خود و بنجامین تلاش کنید. در حین بازی Homefront The Revolution انسان‌های بی‌گناه زیادی از بین می روند. اثرات جبران‌ناپذیر جنگ در بازی به خوبی به تصویر کشیده شده است و از نظر گیم پلی، گرافیک، تنوع اسلحه ها، سرعت بالا، جلوه‌های بصری، طراحی باورپذیر شخصیت‌ها و صداگذاری در سطح بالایی قرار دارد.

بازی Don’t Touch The Zombies

بازی جنگی کامپیوتر Don’t Touch The Zombies که در سال ۲۰۱۷ برای کامپیوتر عرضه شده است یکی دیگر از بازی های جنگی رایانه‌ای محبوب بین کاربران است. شما در بازی Don’t Touch The Zombies در نقش شکارچی زامبی ها قرار دارید و باید شهر را از وجود زامبی ها پاک‌سازی کتید. بازی قابلیت انجام به صورت تک نفره و چندنفره را دارد. گیم پلی بازی و طراحی مرحله‌های مختلف از کیفیت بالایی برخوردار هستند و کاربر را به خوبی درگیر بازی می‌کنند.

بازی جنگی کامپیوتر Tom Clancys Ghost Recon Wildlands

بازی جنگی کامپیوتر Tom Clancys Ghost Recon Wildlands جدیدترین نسخه از سری بازی های Ghost Recon است. و علاوه بر سبک جنگی، سبک های مختلف اکشن، ماجراجویی، تیراندازی را نیز شامل می‌شود. فضای بازی Tom Clancys Ghost Recon Wildlands به صورت جهان باز طراحی‌شده و می وتان بازی Tom Clancys Ghost Recon Wildlands را اولین بازی نظامی جنگی در سبک اول شخص دانست. شما این قابلیت را دارید که به صورت Co-Op چهار نفره یا تک نفره بازی کنید. داستان بازی در آینده می‌گذرد و در ارتباط با کشور بولیوی است که به بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی کوکائین دنیا تبدیل شده است. شما در بازی Tom Clancys Ghost Recon Wildlands در نقش یکی از اعضای گروه Ghost قرار دارید و باید با تجهیزات و سلاح‌هایی که در اختیاردارید به مبارزه با سنتا بلانکا بپردازید و آن‌ها را نابود کنید. بازی داستان جذاب و گیرایی دارد و می‌تواند ساعت‌ها مخاطب را درگیر کند. شما برای پیروزی نیاز به هوش، برنامه‌ریزی و استراتژی مناسب دارید.

بازی جنگی کامپیوتر Sickbrick 2.0 Directors Cut

بازی جنگی کامپیوتر Sickbrick 2.0 Directors Cut یکی دیگر از معروف نرین بازی های جنگی کامپیوتر است که در واقع نسخه توسعه داده‌شده بازی Sickbrick است که در سال ۲۰۱۷ توسط کمپانی بازی‌سازی Unreal در بازار عرضه شد. فضای بازی Sickbrick 2.0 Directors Cut در یک سیاره میگ می‌گذرد و شما باید ربات‌هایی که برنامه نابودی بشر از قبل برنامه‌ریزی‌شده‌اند را از بین ببرید. برای از بین بردن ربات‌ها سلاح‌های مختلفی ازجمله اره برقی، تفنگ ساچمه‌ای، تفنگ رعد و برق، نارنجک پرتاب، و تفنگ شوکی در اختیاردارید.

sickbrick

بازی Mafia 3 Faster Baby

بازی جنگی کامپیوتر Mafia 3 Faster Baby اولین نسخه از سه‌گانه‌ای به همین نا ماست که در مارس ۲۰۱۷ توسط کمپانی بازی‌سازی RELOADED در بازار عرضه شد. داستان بازی Mafia 3 Faster Baby در منطقه‌ای در نزدیکی نیو بوردو در جریان است که کاملاً با خود نیو وبردو متفاوت است. شما و دوستتان در بازی Mafia 3 Faster Baby باید به کمک همدیگر کلانتر فاسد را از بین ببرید.

بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain

بازی جنگی کامپیوتر Metal Gear Solid V The Phantom Pain جدیدترین ساخته کوجیما است که داستان آن در سال ۱۹۸۴ می‌گذرد و سومین نسخه‌ای سه‌گانه‌ای به همین نام است.

Metal Gear Solid V The Phantom Pain در زمان معرفی خود توانست نظرها را بیش از پیش به خود جلب کند. برای اولین بار بود که حالت مخفی‌کاری در این سری از بازی اضافه‌شده و داستان آن در قالب ۲ نسخه مرتبط است نسخه Ground Zero که در سال قبل منتشر شد و وقایع آن در سال ۱۹۸۴ است و نسخه Phantom Pain که ۹ سال بعد از گرند زیرو در جریان است. تنوع سلاح‌ها در بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain بسیار بالا است و بازی به صورت محیط باز است.

metal gear solid

خبرنامه دنیای تراشه

با عضو شدن در خبرنامه چیپست، به ما اجازه می دهید تا در هنگام رویدادهای مهم، به سرعت شما را در جریان بگذاریم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.