بررسی بازی رزیدنت اویل 8 – Resident Evil Village

رزدنت اویل ویلیج

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

رزیدنت اویل ۸ با نام Resident Evil: Village برای کنسول‌های نسل بعد از جمله پلی‌استیشن ۵ و کامپیوتر رونمایی شده. این بازی از نظر روند، شبیه به قسمت قبلی این مجموعه بازی‌ها و در سبک اول شخص ترسناک طراحی شده است.

رونمایی از Resident Evil: Village یکی از بخش‌های مراسم پلی‌استیشن ۵: آینده‌ی صنعت بازی بود. نام Village بازی در عین این که به محیط کاملا جدید آن اشاره دارد، عدد VIII یا همان هشت را هم در خود جای داده است و با این که شماره‌ی هفت رسما در اسم بازی نیست، ولی کپ‌کام در بیانیه‌ی خبری منتشر شده از Resident Evil: Village به عنون قسمت هشتم این سری بازی‌ها یاد کرده است.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”5434″ img_size=”large” alignment=”center”][vc_column_text]

از نظر روند، بازی در سبک اکشن اول شخص ترسناک طراحی شده و کم و بیش شبیه به رزیدنت اویل ۷ است. با این حال، گشت و گذار در یک عمارت و راهروی تنگ، محوریت این بازی نخواهد بود. کپ‌کام گفته است که Resident Evil: Village این چالش را مقابل بازی‌کننده‌ها می‌گذارد تا در جنگل‌ها و یک روستای برفی از خود مقابل هیولاها محافظت کنند.

 

[/vc_column_text][vc_column_text]

بازی دقیقا وقایع پس از رزیدنت اویل ۷ را تعریف می‌کند. «ایتن وینترز» که همسرش «میا» را از عمارت خانواده‌ی بیکرز نجات داده، در خانه‌شان مشغول به زندگی هستند، که «کریس ردفیلد» به آن‌ها سر و آرامش آن‌ها را برهم می‌زند. شخصیت اصلی Resident Evil: Village مثل رزیدنت اویل ۷ همان ایتن وینترز است. این طور که به نظر می‌رسد، زامبی‌ها تنها دشمنان ایتن نخواهند بود و موجودات کاملا جدیدی هم به دنیای رزیدنت اویل اضافه شده‌اندد.

کپ‌کام گفته است که رزیدنت اویل ۸ به لطف موتور پایه‌ی RE Engine که در قسمت‌های اخیر رزیدنت اویل و دویل می کرای ۵ از آن استفاده شده، توانسته‌اند کیفیت گرافیکی بسیار بالایی را روی کنسول‌های نسل بعد به وجود بیاورند.

زمان عرضه‌ی بازی سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

خبرنامه دنیای تراشه

با عضو شدن در خبرنامه چیپست، به ما اجازه می دهید تا در هنگام رویدادهای مهم، به سرعت شما را در جریان بگذاریم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.