شبکه ها و مراکز داده در ارتباطات تحول ایجاد میکنند

Untitled-3

رویداد معرفی نسل جدید مراکز داده و ارتباطات شبکه، در هتل اسپیناس پالاس تهران و بستر لایو اینستاگرام توسط شرکت هامون برگزار شد.

رویداد معرفی نسل جدید مراکز داده و ارتباطات شبکه، دوشنبه یازدهم بهمن ماه ۱۴۰۰ در هتل اسپیناس پالاس تهران و بستر لایو اینستاگرام توسط شرکت هامون برگزار شد.

در این رویداد مراکز داده مبتنی بر نرم افزار SDDC ، تکنولوژی های جدید ارتباطات شبکه مبتنی بر سیسکو و امنیت بدون پیچیدگی معرفی شدند.

شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات هامون، با هدف ایجاد تحول در زمینه راهکارها و تجهیزات مبتنی بر فناوری اطلاعات، فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت  در راستای پاسخگویی به نیاز کشور در زمینه فناوری اطلاعات، و همچنین با در نظر گرفتن توان فنی و اجرایی این شرکت، فعالیت های خود را در چهار دسته اصلی تقسیم بندی کرده و با برنامه ریزی دقیق و مدیریت مستقل، اقدام به فعالیت نموده است.

هادی حسین زاده، مدیرعامل هامون در خصوص برگزاری این رویداد و معرفی تازه های این صنعت گفت: «این رویداد با هدف ترویج علم و فناوری و ارتقا سطح علمی کشور و استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در زمان تحریم ها برگزار میشود. این رویداد در دو سال گذشته به دلیل پاندمی کرونا برگزار نشد، اما در نظر داریم در آینده نیز به صورت سالیانه رویداد را برگزار کنیم».

وی در پاسخ به سوال خبرنگار اکوموتیو در خصوص مزیت رقابتی هامون افزود: «ما مزیت شرکت را در چهار دسته صداقت، مسئولیت پذیری و تعهد، آموزش پذیری و مشتری مداری به مشتریان خود ارائه میکنیم».

مهرداد توکلی، مشاور، متخصص طراح و مدرس حوزه زیرساختهای مجازی، روزبه نوروزی، مدرس و کارشناس ارشد امنیت سایبری، یاسر خلوصی، مشاور و متخصص راهکارهای امنیت شبکه و داده و یاسر سعادت، مشاور و متخصص راهکارهای مبتنی بر سیسکو، سخنرانان رویداد بودند و به معرفی جدیدترین تکنولوژی های این حوزه پرداختند.

بخش دیگری از رویداد به معرفی تیم هامون توسط مدیرعامل مجموعه و مژده قصدی رئیس هیئت مدیره شرکت هامون اختصاص یافت. در این بخش افراد تیم هامون که سابقه فعالیتشان از ۹ الی ۱ سال بود به ترتیب معرفی شدند.

راهبری این رویداد نیز بر عهده آرش سروری، اینفلوئنسر تکنولوژی و کسب و کار بود و اجرای برنامه توسط باران نیکراه انجام شد.

خبرنامه دنیای تراشه

با عضو شدن در خبرنامه چیپست، به ما اجازه می دهید تا در هنگام رویدادهای مهم، به سرعت شما را در جریان بگذاریم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.