سروش پلاس و رویای 200 میلیون کاربری

سروش پلاس

سروش پلاس همزمان با 31 میلیونی شدن کاربران خود، بیانیه ای منتشر کرد.

طی چند ماه گذشته به دلیل فیلترینگ و محدودیت های به وجود آمده برای واتس اپ و اینستاگرام حالا شاهد افزایش تعداد کاربران پیام رسان های بومی هستیم.

سروش پلاس
سروش پلاس – نسل پنج

بیانیه سروش پلاس

عبور از مرز 31 میلیون کاربر رجیستر شده را به همراهان همیشگی و تیم سخت کوش سروش پلاس تبریک میگوییم. در این سال ها همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین خدمات را در اختیار کاربران و فعالان فضای مجازی فرار دهیم.

در آذرماه امسال با همراهی کاربران در به ثمر نشستن پروژه عظیم تغییر زیرساخت پیام رسان و مهاجرت به نسل پنجم سروش پلاس، بیش از پیش به مسیر پیش روی خود امیدوار شدیم.

آنطور که به نظر می رسد اکنون این پیام رسان مدعی است که بیش از 10 میلیون کاربر فعال و تجربه 70 گیگابیت بر ثانیه ترافیک مصرفی دارد.

در تاریخ 15 آذرماه، تعداد کاربران فعال ماهانه پیام رسان سروش 8.1 میلیون نفر گزارش شد که این رقم طی 45 روز، رشدی 25 درصدی داشته است.

بخشی از بیانیه منتشر شده نظر مخاطبان را به خود جلب می کند:

«با تلاش معماران فنی و مهندسین تیم سروش پلاس در بستر زیرساخت‌های موجود کشور، نسل پنجم این پیام‌رسان با هدف ارتقای خدمات رسانی، افزایش سرعت عملکرد و بهبود سطح امنیت در اختیار کاربران قرار گرفته است. اکنون با به کارگیری فناوری روز دنیا در بخش‌های زیرساختی این پیام‌رسان، امکان میزبانی از 200 میلیون کاربر فراهم شده و امکانات متنوع پیام‌رسانی با بهترین کیفیت ممکن به کاربران ارائه می‌گیرد.

گفتنی است که سروش نیز مانند 3 پیام رسان بومی دیگر از جمله ایتا، بله و روبیکا از حمایت های دولتی برخوردار هستند

خبرنامه دنیای تراشه

با عضو شدن در خبرنامه چیپست، به ما اجازه می دهید تا در هنگام رویدادهای مهم، به سرعت شما را در جریان بگذاریم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.