ایکامرس استارز برگزار میشود

Untitledddd-1

ایکامرس استارز؛ قطب تورنمنت کارآفرینی قرن ۱۵ هجری لقب گرفت.

به نقل از تکبیز به گزارش همراه پرس، ایکامرس استارز با هدف انتخاب برترین کارآفرین قرن حاضر (۱۵ هجری قمری_شمسی) به عنوان موثرترین و بزرگترین المپیاد این عرصه آغاز شد.

این رویداد بنابر مصاحبه تکساینس با کارشناسان برجسته این حوزه اعم از پروفسور ری کروزویل و پیتر دیاماندیس، مهمترین و الگوسازترین المپیاد کارآفرینی عصر ما با محوریت سوشال کامرس تلقی می شود‌.

در این فرصت عمیق و گسترده، تکنیک ها و تاکتیک های تجارت الکترونیک آمیخته با مسئولیت اجتماعی، چالش ها و راهکارهای پیشرفت و تحول در آن، چشم انداز نوآوری و رهیافت های الهام بخشی در کارآفرینی ناب و… از جمله ملاک های سنجش کاندیدها خواهد بود.

در مقیاس جهانی، موفق شدن یک فرد در کسب این افتخار، به عنوان “بیمه پرچمداری و زمامداری وی در کارآفرینی”، سبب افزایش فوق العاده کاربر و مخاطب، افزایش بی رقیب درآمد و سرمایه، افزایش بی بدیل اعتبار و دیپلماسی و نیز ارزش آفرینی های متعدد و متنوع می شود.

همچنین بنابر دیدگاه مسئولان ایران، در صورت برگزیده شدن یک ایرانی، سکوی جهش ملت و امت در برنامه هفتم توسعه کشور ایجاد می شود.

جهت آگاهی از نحوه ثبت نام، مراحل ارزیابی، هییت داوران ملی و بین المللی، حامیان رسانه ای داخلی، سایر اخبار و نیز کسب اطلاعات بیشتر به سامانه ذیل مراجعه فرمایید:

https://evnd.co/q0ax8

https://evnd.co/q0ax8

شایان ذکر است با حمایت های انجام شده توسط دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی قوا، برخی از کارآفرینان دارای نبوغ و بلوغ، برای ثبت نام، مشمول بورسیه ۱۰۰ درصد (رایگان) می شوند.

خبرنامه دنیای تراشه

با عضو شدن در خبرنامه چیپست، به ما اجازه می دهید تا در هنگام رویدادهای مهم، به سرعت شما را در جریان بگذاریم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.