درخواست رسمی اپراتورها از رئیس‌جمهور: تعرفه اینترنت را دو برابر کنید

افزایش تعرفه

گفتنی است چندی پیش شورای رقابت، اپراتورها را ملزم به ارائه بسته‌های اینترنتی متنوع با حجم بالا کرده بود.

موضوعی که به نظر میرسد درصورت افزایش تعرفه اینترنت، تحقق خواهد یافت.

به گزارش مهر، اپراتورهای اینترنت همراه و ثابت با ارسال نامه‌ای از رییس جمهور خواستند تا تعرفه بسته‌های اینترنت همراه با حجم بالاتر از دو گیگابایت، 100درصد افزایش یابد. اپراتورها اظهار داشتند که نیمی از مردم و اقشار کم‌برخوردار، مصرف کمتر از دو گیگابایت در ماه برای خدمات دیتای همراه دارند. آن‌ها اعلام کردند که در صورت موافقت با افزایش تعرفه، امکان ارائه بسته‌های رایگان و ارزان قیمت برای حمایت از اقشار کم‌برخوردار، با هماهنگی و مدیریت دولت محترم فراهم است.

اپراتورها در نامه خود تاکیید دارند که عمده درآمد آن‌ها از مشترکین پرمصرف است و این افراد هیچگونه حساسیتی در مورد افزایش تعرفه ندارند. این اپراتورها اعتقاد دارند که عدم تغییر تعرفه و افزایش هزینه‌ها موجب شده است که توسعه زیرساخت ارتباطی متناسب با توسعه اقتصاد دیجیتال صورت نگیرد و این امر تاثیرات منفی بر بازارهای مرتبط داشته و تبعات اجتماعی و اقتصادی را به همراه داشته باشد.

در انتهای نامه، اسامی اپراتورهای همراه اول،ایرانسل، شاتل، مخابرات، آسیاتک، های‌وب، رایتل و مبین‌نت آمده است.

همچنین تاکید شده که چندی پیش شورای رقابت اپراتورها را ملزم به ارائه بسته‌های اینترنتی متنوع با حجم بالا کرده بود و این موضوع به نظر می‌رسد درصورت افزایش تعرفه اینترنت، تحقق خواهد یافت.

خبرنامه دنیای تراشه

با عضو شدن در خبرنامه چیپست، به ما اجازه می دهید تا در هنگام رویدادهای مهم، به سرعت شما را در جریان بگذاریم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.