رویداد بزرگ رونمایی و معرفی محصولات و خدمات جدید گروه شرکت های مانیا

0S7A5812

رونمایی از نسل یازدهم سرورهای HPE

این مراسم که چهارشنبه هشتم شهریور ماه 1402 در سالن همایش های هتل پارسیان استقلال برگزار شد میزبان بیش از 400 نفر از فعالین این حوزه بود.

رویداد رونمایی از سرور های جدید HPE 1
رویداد رونمایی از سرور های جدید HPE

گروه شرکت های مانیا، به عنوان فعالترین و بروزترین عرضه کننده تجهیزات شبکه و ذخیره سازهای پر ظرفیت و همچنین زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه IT ، کار خود را در سال 1388 شروع کرد و در حال حاضر با دارا بودن رتبه یک شورای عالی انفورماتیک و داشتن زیر مجموعه های مهمی از جمله مانیا سرویس(خدمات پس از فروش)، مجله الکترونیکی چیپست(دنیای تراشه) و ابرمانیا(میز کار مجازی)، پر قدرت به کار خود ادامه می دهد.

رونمایی از سرورهای HPE Gen11
رویداد رونمایی از سرور های جدید HPE

لذا در جهت معرفی و آشنایی بیشتر مخاطبین این مجموعه با محصولات جدید و بروز خود اقدام به برپایی این رویداد کرد.

ابتدای این رویداد با تیزر نسل یازدهم سرورهای HPE و معرفی قابلیت های کلیدی این سرورها شروع شد و بعد از آن، با راهبری جناب آقای آرش سروری به عنوان مجری ادامه پیدا کرد. بعد از خوش آمدگویی و صحبت های ابتدایی، نوبت به معرفی قابلیت های نسل یازدهم سرورهای HPE رسید که این بخش را سرکار خانم مهرین نظری بر عهده گرفت.

سپس نوبت به بخش اصلی این مراسم یعنی رونمایی از چهار سرور جدید این شرکت با نام های HPE ProLiant DL360 Gen11 ، HPE ProLiant DL380 SFF Gen11 ، HPE ProLiant DL380 LFF Gen11 و HPE ProLiant DL560 Gen11 رسید که هر کدام، بعد از پخش ویدیوی مربوطه و همراهی افراد منتخب به ترتیب رونمایی شدند.

بعد از مراسم رونمایی، که مورد استقبال عموم قرار گرفت جناب آقای میلاد رسولی به عنوان سرپرست فنی مانیا سرویس، پرسش های حضار در خصوص این سرورها را پاسخ داد.

حالا نوبت به معرفی HPE Synergy رسید. این بخش را نیز جناب آقای پیمان رضاجویی به عنوان کارشناس ارشد فروش آداک فن آوری مانیا بعد از پخش ویدیوی مربوط به این محصول برعهده گرفت.

رونمایی از نسل یازدهم سرورهای HPE
رونمایی از نسل یازدهم سرورهای HPE

بعد از یک وقفه کوتاه و استراحت و بازدید حضار از سرورها، یکی از زیرمجموعه های گروه شرکت های مانیا به نام ابر مانیا به عنوان میز کار مجازی که خدمات اشتراک گذاری ارائه می دهد معرفی شد. معرفی این بخش را نیز آقایان محمدرضا قلعه نوئی و پیمان ایزدپناه، به عنوان عضو هیئت مدیره و رئیس ابر مانیا بر عهده گرفتند.

و در پایان، پس از شبکه سازی و تعامل بین حضار و کارشناسان فنی و فروش این مجموعه، این رویداد خاتمه پیدا کرد.

گروه شرکت های مانیا

خبرنامه دنیای تراشه

با عضو شدن در خبرنامه چیپست، به ما اجازه می دهید تا در هنگام رویدادهای مهم، به سرعت شما را در جریان بگذاریم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.