این است MSI Claw؛ کنسول دستی با پردازنده Core Ultra اینتل

کنسول دستی

MSI از کنسول بازی دستی Claw برای رقابت با لیجن گو و استیم دک در CES رونمایی کرد.

MSI از کنسول دستی خود به نام Claw در CES رونمایی کرد. این محصول برخلاف بزرگ‌ترین رقبای خود یعنی استیم دک ولو، ASUS ROG Ally و لنوو لیجن گو به‌جای پردازنده AMD از پردازنده اینتل استفاده می‌کند.

براساس بیانیه‌ی رسمی، وزن کنسول دستی جدید MSI حدود ۶۷۵ گرم است و ۲۹۴ میلی‌متر عرض، ۱۱۷ میلی‌متر ارتفاع و ۲۱٫۲ میلی‌متر ضخامت دارد.

Claw در قوی‌ترین کانفیگ از تراشه‌ی جدید Core Ultra 7 155H بهره می‌برد و با فناوری XeSS اینتل یکپارچه شده است که از الگوریتم‌های پیشرفته‌ی هوش مصنوعی برای بالابردن نرخ فریم و تجربه‌ی روان بازی استفاده می‌کند. این محصول ۱۶ گیگابایت رم و تا یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی دارد.

کنسول MSI Claw از اسلات MicroSD، پورت تاندربولت ۴ و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و حسگر اثر انگشت ادغام‌شده با دکمه‌‌ی پاور بهره می‌برد.

کنسول جدید MSI همچنین از فناوری حرارتی‌ای به نام Cooler Boost Hyperflow استفاده می‌کند که جریان هوا را به سمت اجزای داخلی هدایت می‌کند تا حتی پس از انجام طولانی‌مدت بازی، بیش‌ازحد داغ نشود. باتری ۵۳ وات‌ساعتی آن در شرایط کاری سنگین، همانند کنسول دستی ROG حدود ۲ ساعت دوام می‌آورد.

خبرنامه دنیای تراشه

با عضو شدن در خبرنامه چیپست، به ما اجازه می دهید تا در هنگام رویدادهای مهم، به سرعت شما را در جریان بگذاریم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.